Welkom bij Curima, dé verzekeringsmakelaar die met passie zorgt voor u!

We hebben een passie voor

Persoonlijke aanpak

Service

Onafhankelijkheid en objectiviteit met een vleugje gedurfde subjectiviteit

Eerlijke en transparante communicatie

We zorgen voor

Snel en correct verzekerd

Modern en tijdsbesparend

Eigen schadebeheer

24/24 en 7/7 bereikbaar voor dringende bijstand

Populaire verzekeringen

Categorieën privé:

Autoverzekering, Fietsverzekering, Woonverzekering,
Familiale verzekering, Rechtsbijstandsverzekering, Ongevallenverzekering,
Pensioensparen

Categorieën professioneel:

Aansprakelijkheid, Gebouw, Mobiliteit,
Arbeidsongevallen, Juridische bijstand, Voordelen werkgevers,
Pensioenopbouw werkgevers, Voordelen werknemers

Waarom Curima?

Persoonlijke aanpak

Curima kent geen standaard aanpak. Elke persoon is uniek en verdient dus ook zo geholpen te worden. We nemen onze tijd om met u te praten en zo uw noden en wensen in kaart te brengen. Op die manier kunnen we een verzekeringspakket samenstellen dat volledig afgestemd is op uw behoeftes en verlangens.

Vrees bij ons ook niet om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en zo vijf keer opnieuw uw verhaal te moeten doen. Bij ons heeft u één vast aanspreekpunt voor zowel het opmaken en beheren van uw polissen, als voor uw eventuele schadegevallen en alle andere vragen of opmerkingen.

Bij Curima bent u en voelt u zich geen nummer, maar merkt u de passie waarmee we zorg dragen voor uw verzekeringen en dus ook voor u!

Service

Curima is een moderne verzekeringsmakelaar met een duidelijke visie en missie. We tellen geen klanten of dossiers, maar zorgen ervoor dat u als klant centraal staat en dat u optimaal verzekerd bent. Hierbij verliezen wij nooit onze 8 kernwaarden uit het oog, want deze waarden vormen het hart en de ziel van Curima.

Onafhankelijkheid en objectiviteit met een vleugje gedurfde subjectiviteit

Curima is een moderne verzekeringsmakelaar met een duidelijke visie en missie. We tellen geen klanten of dossiers, maar zorgen ervoor dat u als klant centraal staat en dat u optimaal verzekerd bent. Hierbij verliezen wij nooit onze 8 kernwaarden uit het oog, want deze waarden vormen het hart en de ziel van Curima.

Eerlijke en transparante communicatie

Uiteraard willen we net als u dat alles onmiddellijk in orde is en dat op de beste manier. Soms lukt dat, maar helaas soms ook niet.

We houden van een realistische, maar positieve kijk op de zaken en verkiezen steeds een nuchtere, heldere en open communicatie met u.

Het heeft geen zin om u voor te liegen, want we gaan niet voor zoveel mogelijk nieuwe klanten per jaar, maar wel voor een zo goed mogelijke vertrouwensband met u én voor een samenwerking op lange termijn.

Ons hoor je dus bijvoorbeeld niet zeggen dat alle schadegevallen onmiddellijk of binnen een bepaalde termijn geregeld worden. Helaas kan dat gewoonweg niet. Wanneer er betwisting is, is het belangrijk dat uw rechtsbijstandsverzekeraar alles grondig kan onderzoeken om met zo sterk mogelijke argumenten uw belangen te behartigen tegenover de tegenpartij. Onze eerlijkheid gebiedt ons dan te melden dat we niet weten hoe lang het exact zal duren, maar dat het zo snel als mogelijk zal geregeld worden en we u nauwgezet op de hoogte houden.

Bij Curima weet u dus steeds ‘waaraan en waaraf’ en krijgt u niet te maken met onaangename verrassingen.

Kortom, voor Curima is een woord een woord!

Snel en correct verzekerd

Goed verzekerd zijn is belangrijk, maar er bestaat ook zoiets als “oververzekerd” zijn. Hoe meer verzekeringen u heeft en hoe meer extra’s er zijn per contract, des te beter dat uiteraard is voor zowel de makelaar als de maatschappij, maar daarom is dat nog niet het best voor u.

Bij ons wordt er dus niets standaard aangeraden, maar we houden rekening met uw persoonlijke situatie en gaan in dialoog met u. Voor ons is het zeer belangrijk dat u op de hoogte bent van de inhoud van al uw verzekeringspolissen.

Correct verzekeren is dus een absolute must voor Curima. Bovendien gebeurt dit op een snelle en efficiënte manier, waardoor u meteen verder kan met een gerust hart.

Modern en tijdbesparend

Verwacht bij ons geen stoffig kantoor met stapels dossiers, maar tegelijk ook geen groot onpersoonlijk kantoor met veel verschillende beheerders voor wie u eerder een nummer bent dan een persoon. We leven in een tijd waarin er vele (bank)kantoren verdwijnen omdat alles even goed én zelfs sneller digitaal kan, dus willen we als jonge verzekeringsmakelaars ons steentje bijdragen om ook de wereld van de verzekeringen wat te moderniseren.

Aangezien we volledig digitaal werken, kunnen we al onze tijd steken in u service te bieden van thuis uit. We beseffen zeer goed dat bijna iedereen tijd te kort heeft en na een lange werkdag, files, een druk gezinsleven, … geen zin heeft om nog eens in de file te staan en u te haasten naar uw verzekeringsmakelaar, of nog erger… er verlof voor te moeten nemen. Daarom komen we naar u toe wanneer het u past. Uiteraard mag u indien gewenst ook steeds op afspraak langskomen op één van de kantoren bij ons thuis, waar we onze persoonlijke aanpak ter harte nemen en u een warm welkom zullen heten.

Momenteel hebben we een ‘thuiskantoor’ in Antwerpen en Limburg en verder verplaatsen we ons met veel plezier doorheen heel Vlaanderen om tot bij u te komen.

 

Het bovenstaande draagt al bij tot de modernisering van de verzekeringssector, maar dat was nog niet voldoende voor ons.

Bij Curima zijn we ons ervan bewust dat zeer veel mensen het beu zijn om geen overzicht te hebben over hun verzekeringen en (bijhorende) premies. Het is erg vervelend om voor iets te moeten betalen zonder dat u eigenlijk nog weet waarvoor. Uiteraard kan u dat navragen bij ons, maar om u te allen tijde een duidelijk overzicht te laten hebben, werken we met de ‘My Broker’ app. In deze app kan u uw polissen en eventuele schadedossiers raadplegen, maar evengoed een adreswijziging doorgeven of gewoonweg contact met ons opnemen.

Zo heeft u, net als over uw rekeningen via uw ‘bankapp’, continu een overzicht over uw verzekeringen. Handig, toch?!

Eigen schadebeheer

Aangezien Curima garant staat voor een zeer kwalitatieve service én persoonlijk aanpak, beheren we zelf alle schadegevallen.

Kunnen we zelf schadegevallen oplossen? Helaas niet, want daar zijn verzekeraars voor.

Kunnen we verzekeraars het onmogelijke mogelijk laten maken? Jammer genoeg kan ook dat niet.

Maar, wat we u wel kunnen beloven, is dat we uw schadegeval proactief dagelijks opvolgen en mee naar goede oplossingen zoeken met uw verzekeraar en dat u continu op de hoogte blijft van de stand van zaken.

Zo kunnen we toch alvast één zorg bij u wegnemen en heeft u meer tijd voor uzelf, uw familie en vrienden.

24/24 en 7/7 bereikbaar voor dringende bijstand

Een ongeval valt uiteraard niet altijd toevallig binnen de gebruikelijke kantooruren. U kan steeds onze pagina ‘schade’ raadplegen waar alle belangrijke informatie staat wanneer u zich in zo’n situatie bevindt, maar indien u in paniek bent, geen internet bij de hand hebt, of gewoonweg even wil ‘dubbelchecken’, kan u ons steeds telefonisch bereiken voor advies.